جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
حجت الاسلام برهان قلعه بالایی ، معاون پژوهش و امور بین الملل حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون پژوهش و امور بین الملل حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری جلسه اجرایی شدن تفاهم نامه استانی بین دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه علمیه در کرمانشاه خبرداد.

حجت الاسلام برهان قلعه بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، در خصوص تشکیل جلسه اجرایی شدن تفاهم نامه استانی بین دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه‌ علمیه، اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه بین مدیر حوزه‌های علمیه کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در خصوص استفاده از ظرفیت‌های فی مابین و گسترش وحدت بین حوزه و دانشگاه، جلسه‌ای با حضور مدیریت حوزه علمیه استان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

معاون پژوهش و امور بین الملل حوزه علمیه کرمانشاه، افزود: قرار شد هر کدام از دو مرکز علمی از ظرفیت‌های خود، در جهت ارتقاء وحدت بین حوزه و دانشگاه بهره ببرند.

وی یادآور شد: همچنین برگزاری جلسات مستمر و ماهیانه در این خصوص با حضور کارشناسان طرفین از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه نسبت به آن تأکید شد.

وی تصریح کرد: حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، تقویت بحث مهدویت، تقریب مذاهب، بهره‌گیری علمی طرفینی، استفاده از کرسی‌های آزاد اندیشی و نشست‌های علمی، از دیگر موضوعات این جلسه بود که مورد توجه طرفین قرار گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha